Rabu, 15 Februari 2017

SUPER WEB YANG MEMUDAHKAN PERNIAGAnya



Meh nak Cerita pasal WEB yang saya cakap DEBAK sangat tu :)
ni la web tu,
ada yang pernah tengok ??
ada yang pernah try bukak ??
ada yang pernah try guna ?
dan ada yang TAHU superweb macam ni wujud ??

sebelum ni saya tek pernah,
tetapi sekarang selalu bukak, selalu guna, selalu explore !!


okey tengok gambar 1st :

MEMBER MESSAGE :
tempat yang akan keuar segala update pasal product, pasal resalah, pasal promosi setiap bulan, pasal produk mana yang makin sikit & yang akan out of stock, produk apa yang dah restock :) semua boleh tengok kat sini

GE INQUIRY :
ni tempat kita tengok jumlah point yang kita kumpul untuk bulan tersebut hasil dari setiap pembelian produk yang kita buat :), kat sini la kita kena tau berapa banyak point yang perlu kita kumpul lagi untuk dapatkan bonus terbesar kita bulan tersebut. kat sini jugak, kita boleh monitor performance ahli dalam group kita. sapa yang dah lepas untuk dapat bonus bulan nih, sapa yang kita kena tolong untuk tambahkan point depa utk bantu depa dapat bonus terbesar mereka.

BONUS INQUIRY :
ni tempat kita tengok bonus kita sendiri, berapa banyak bonus yang dah confirm kita dapat bulan nih hasil point2 yang kita kumpul :). tempat ni tiap2 kali lepas purchase, mesti aku bukak tengok.. hahaha ;')

UV TRANSFER/POINT TRANSFER:
ni tempat transfer point kepada ahli2 group yang mana, point mereka sikit lagi tidak cukup untuk bonus terbesar mereka, so boleh la bantu sikit ahli group :) or ada ahli group kita yang beli produk dari kita yang ada stok di tangan in stead of beli barang kt branch. point utk setiap barang mereka, kita boleh transferr kepada mereka. :)

ONLINE ENROLLMENT :
ni tempat daftar ahli secara percuma, tak perlu pergi branch, tak perlu isi form. lepas habis isi ni je, ahli tersebut akan mendapat msj dari shaklee tentang number ID keahlian & password. dan secara automatik mereka boleh start guna web nih :) & just beli 200 uv atau beli opportunity kit untuk activekn keahlian mereka. & semua ini akan dipos ke alamat mereka.. WHAT YOU PAY, YOU GET BACK !!!

SHOPPING :
tempat beli produk secara online, & mereka akan poskn ke alamat yang kita tulis. kalau nak hntr ke customer sabah, ke sabah la barang2 yang anda beli online ini akan pergi :) bayar pun secara online & guna card debit/ credit dua2 boleh.

MY ACCOUNT :
tempat update info kita, nak tukar password pun kat sini lah. nak tukar alamat incase kita berpindah pun kat sini lah :) nak update info pasangan pun kat sini lah :)

CALENDAR :
incase ada update event, class, or perjumpaan bulanan pun kat sini lah :) boleh tengok for the whole month

RESOURCES CENTER :
ini tempat kita tambah ilmu2 pasal product, pasal bisnes & macam2.. dia ala2 library la.. semua ada kat sini :) magazine pun ada jugak

and last but not least adalah

E-SELL :
e-sell ni adalah tempat kita create link untuk customer beli sendiri produk mereka mahu tanpa perlu transfer duit kepada kita. mereka sendiri akan isi details diri mereka, alamat, pilih sendiri produk yang mereka ingin beli & BAYAR SENDIRI guna kad bank mereka tanpa perlu berurusan dengan kita.
untuk tracking number pengeposan barang yang mereka beli, shaklee akan hantar ke number telefon yang mereka masukkan ketika mengisi bahagian details penerima :)
 
ini yang paling BEST & JIMAT MASA, TENAGA :)

hebatkan web dia.. so takdak la aku susah hati bila dah start kerja nanti. just bagi link, dan depa bleh beli sendiri apa yang mereka nak.

cuma untuk consultation tentang supplemen yang mereka perlukan, tu kena contact personally dengan saya la di 0134322141 :)

best kann!!! tak sangka ada bisnes yang guna sistem macam nih !!

sebab tu la, kalau pi google, kebanyakkan orang yang buat bisness shaklee ni adalah mak2, housefiwe yang duduk rumah saja dan mereka boleh jana income lebih dari seorang doktor biasa ;') **** (menangis bucu katil) ..

gambar ke-2

gambaran dalam shopping section, senang utk kita cari produk apa yang nak..
healty nutrition
health beauty
promosi & lain2.. :)

semuanya kini di hujung jari sahaja




**yang nak jadi ahli, boleh isi detail anda di link ini :  http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1228803


nur hanisah @ svetlo nisa,
Shaklee independent distributor
ws : +60134322141
 Fb : svetlonisa
page : healthbay by svetlonisa
IG : svetlonisa_2
COD : kepala batas, penang. tasek gelugor, padang serai kedah,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan