Selasa, 18 Januari 2011

DAIRI SEORANG HAMBA


assalamualaikum ,salam ukhuwah , salam dakwah...

qaulan qarima , ahlan wasahlan ya marhaban ...

hari ini aku telah belajar sesuatu . mendalami diriku sendiri...

mengenali kelemahan dan kekuranganku , mengetahui kelebihan yg aku punyai....

aku punyai kelebihan tersendiri , yg x mahu ku khabarkn... biarlah hanya insan yg mengenaliku sahaja yg mengetahui... tp jika nk dibandingkan dgn kelemahan dan kekurangan aku , teryatalah aku masih banyak lagi kekurangan ....

kekurangan ini telah membuatkn aku menjadi seseorang yg tdak sempurna dan tidak lengkap utk diriku sendiri dan org disekitrku.. aku tahu , tiada siapa yg betul2 smpurna di dunia ini.. kelemahan aku ini membuatkn aku merasa tidak layak di sayangi dan di dampingi oleh sesiapa ... bagaimana cara untukku menghkis rasa yg semakin berpadu ini ?

aku cuba utk mencari jawapannya sndirian , mencari jalan penyelasiaan masalah ini , mencari methode utk ku tangkis rasa yg sebegini... namun tidakku temuinya.... aku berbicara dengan diriku sendiri untuk tidak putus asa mencari solusinya kerana aku x bisa berkongsi masalah yg membelenggu diriku ini kerana aku tdak mahu membebankan sahabat2 seperjuanganku dengan masalah yg aku tanggung ini.....

maaf sahabat.. aku tak mahu bebankan antum semua....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan