Sabtu, 6 November 2010

kronologi hidupku sepanjang cuti ini


hari ini , hari terakhir aku menulis blog , sebelum aku pulang ke kolej kesayangan ...

lepas ini belum tentu la aku mempunyai masa untuk meng up date blog ku ini . tp sedaya upaya akan ku cuba meluangkan masa dan mencoret buah fikiranku di sini ...


sepanjang percutianku yg seminggu lebih ini , aku telah mempelajari pelbagai perkara baru , yg xmungkin akan aku jumpa dalam kehidupanku . belajar mendengar masalah orang , belajar mencari jalan penyelesiaan dan sebagainya . aku harap dengan pengalaman ini , aku akan menjadi seorang yg lebih matang dn cekal dalam menenpuh kehidupan yg akan datang .

ku temui ramai sahabat2 yg baru , yg banyak berkongsi cerita dan pengalaman mereka . terima kasih antum sekalian .


lepas ini aku akan mulakan kehiupan yg baru di kolej , dengan sylibus yg baru yg sedikit sebanyak akan memeningkan kepalaku ini . tp akan ku cuba menguruskannya sebaik mungkin kerana ku tahu dan ku percaya tiada apa yg tak boleh aku lakukan ... untuk menyelesaikan masalah , kita perlu berfikir betul2 , menimbal apa kelebihan dan kebrukan kepada diri kita , masa depan kita dan org disekeliling kita hasil daripada keputusan yg akan kita buat ..


seminggu dari sekarang , aku akan pulang kembali , menyambut Aidiladha . selama seminggu diberi cuti .. hhmm... insyaallah akan ku kembali men up date blog ku ini.. lepas abis cuti raya haji , akan ku extendkn cutiku itu utk bermusafir ke kuala lumpur untuk melihat konvo mak kesayangan aku at PWTC on 21 Nov until 23 ov 2010 . harap sangat2 musafir kami ini selamat pergi dan kembali . insyaallah ...


jumpa lagi blog kesayangan ku . kepada sahabat ku . teruskan meng up date blog anta , nnti ana ada masa ana nk lawat ya... jangan marah komen ana yg lepas... cheese.... hehehe :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan