Sabtu, 15 September 2012

inilah aku


hakikat hidup aku memang begitu
kekadang aku menjadi kuat
kekadang aku menjadi lemah..
it depends on my condition..

sebenarnya diri aku bergini
luar aku nampak kuat bagaikan besi
bagaikan segala cubaan ku berjaya tepis jauh sekali..
tapi dalamanku adalah selemah selembut kapas..
yang terbang bila dipuput angin

i pretend to be strong infront of people..
but actually i'm crying inside..
i cry when i alone

bukan sebab aku x mahu berkongsi rasa dgn sahabat2
tetapi hakikatnya aku x mahu membebankan mereka dgn rasa aku
cukuplah aku seorang yg menanggungnya
biarlah hanya DIA yang menjadi teman susah senangku
biarlah hanya DIA memujukku
dan biarlah hanya DIA yang menjaga hati dan diriku..

kerana DIA lah 
aku menjadi kuat segah besi
yang sebelum ini hanya selembut kapas putih lesi

aku punya keduanya..
keKUATan dan keLEMAHan
inilah aku..

get ready for 'PROGRAM' ;)

picture by 'adik'...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan