Sabtu, 8 September 2012

my "adik"



people keep asking me : your "adik" ??
who that person ?
a younger brother or sister ?
YOUNGER ??
is it true... !! ?

mencipta jarak antara aku dan mereka membuatkn aku lebih selesa bergitu
bukan kerana usiaku sememangnya tua dr mereka.
tetapi kerana mereka itu adalah a "man"
memang dari bangku sekolah lagi aku suka mereka memanggil aku "kak"
even obviously i'm am younger then them
it was my princple..

sengaja ku cipta jarak itu kerana 
aku tidak mahu mereka menyayangiku melebihi seorang kawan..
sungguh aku rela mereka menyayangiku sebagai seorang" kakak"
tetapi sebenarnya..
aku yg takut andai kata aku yg akn over the border
jika aku tidak mencipta dahulu jarak antara aku dan mereka.. :D
emmm.. susah sebenarnya nk menjaga hati sendiri..

even they are calling as a "kakak"
sometime i still can't treat them as my 'adik'
sbb kadang2 hati aku berperang dgn akal..
susah utk diriku mengawalnya..
aku hanya membiarkan kemenangan itu berpihak pada akal

apa2 pun aku tetap n cukup menghargai mereka..
kehadiran mereka melengkapkn patah kata dalam kamus hidupku
aku percaya n yakin yg ALLAH menghantar mereka utk aku kenali 
dan mempelajari sesuatu daripada mereka 
walaupun jangka waktu yang tinggal tidaklah sejauh mana
thankz ALLAH bcoz send them to me :)



 
 

 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan